גלשנים בבנייה אישית

לבנות גלשן מותאם אישית - מה זה אומר?

הגולשים אשר ייצרו לעצמם את גלשן החלומות שלהם אצלי ב-IKS מעידים על ההתאמה המושלמת בינם ובין הגלשן שלהם. זה חיזק אצלי את התפיסה שלכל גולש יש את הגלשן הפרטי והייעודי במיוחד עבורו.
בדיוק כמו ההבדל בין ללכת לקנות חולצה בחנות מותגים בקניון לבין פניה לתופר/ת שייקחו מידות מדוייקות, סוג בד מתאים וגזרה מדוייקת וייצרו חולצה ש"יושבת עליך בול".
הינכם מוזמנים ליצור קשר עוד היום על מנת לקבל ייעוץ מקיף ושלם שיאפשר לכם לגבש דעה ברורה, כך שתגיעו מוכנים במועד ההזמנה לקבלת תכנית העבודה המושלמת ליצירת גלשן החלומות הבא שלכם.

PE TECH: 
למי מאיתנו שלא מתחבר לטכנולוגיות החדשות ואוהב את ההרגשה המסורתית של גלשן סטדרנטי מתחת לרגליים, הPE בשבילו, PE פירושו polyurthane-epoxy, טכנולוגיה שבה השתמשו החל מהגלשן הראשון והוכיחה את עצמה. בטכנולוגיה זו, אנו משתמשים בליבת פוליאריטן שנחשב לקצף הוותיק ביותר בתעשייה בעל התחושה המוכרת, שאותו נצפה בדבק אפוקסי(לא להתבלבל עם EPS) במקום פוליאסטר, דבר המקנה לנו את התחושה המוכרת והאהובה אך עם יתרונותיו של האפוקסי: קל יותר, חזק יותר, עמיד יותר נגד סדקים וירוק יותר לסביבה. *מומלץ מאוד לגולשים ותיקים/גלשנים שמיועדים לים גבוה.
Stringerless: 
עם כניסת גושי הEPS(קלקר) לשוק, חלה עליה בגלשנים בלי השדרית, כאשר מסירים את השדרית מהגלשן מקבלים בניגוד למה שחושבים, גלשן לא פחות חזק(אם לא יותר) וגמיש בהרבה, למען האמת עד מידת אורך מסויימת לשדרית אין בכלל חשיבות מבנית ועצם זה שנוריד את השדרית מהגלשן, נקבל שייפ קל בהרבה ולכן נוכל לחזק אותו עם יותר פיברגלס, דבר הייתן לנו גלשן חזק יותר קל יותר וגמיש מטכנולוגיית הPE. יש לציין כי בימים גבוהים וחזקים בהם הים סוער, דווקא עדיף גלשן שכבד יותר ופחות גמיש ולכן הStringerless יעבדו פחות טוב מה-PE.

Innegra: 
בד ה-Innegra הינו בד סינטטי מיוחד, המיוצר בארה"ב והוא היינו בד חדש ומהפכני בתחום/תעשיית החומרים המורכבים. בד זה אינו קרבון ואינו פיברגלס אלא סיב פלסטי שונה. בד הInnegra חזק בהרבה מפיברגלס וקרבון וכל זה כאשר הוא שוקל בדיוק אותו הדבר!
הInnegra מאופיין ביכולות Impact גבוהות במיוחד דבר שמסיר את איום הפיצוצים והסדקים על הגלשן כמעט לחלוטין.
בנוסף לInnegra יכולות compression וTension גבוהות במיוחד המבטיחות לנו גלשן שיידרוש הרבה מאוד כוח על מנת שיישבר.
ניתן לשלב את בד הInnegra בכל גלשן בהזמנה אישית.
*מומלץ במיוחד על Stringerless

Bamboo Stringer:
למי מאיתנו שכן אוהב את הEPS אך מעדיף למזער את תחושת הגמישות, אנחנו מציעים שדרית במבו כהה ויפה התעניק לגלשן חוזק ודפוס גמישות צפוי בהרבה מה-Stringerless. בחרנו להשתמש בבמבו עקב היותו עץ ידידותי במיוחד לסביבה ועקב היותו עץ חזק מאוד וגמיש ביחס לשדריות הקיימות בשוק.
ניתן לשלב שדרית במבו בכל גלשן EPS בהזמנה אישית.

S-glass:
 האס גלאס הינו בד פיברגלס בעל מבנה סיבים צפוף יותר ובעל יותר סיבים פר סמ"ר.
הS-glass לעומת הבד הסטדרנטי בתעשייה (E-glass) חזק בכ40% יותר בכל מה שקשור בImpact&compression strentgts או בשפה שלנו, פיצוצים ושקעים וכל זה במשקל זהה לבד הסטדרנטי.
ניתן לשלב את בד הS-glass בכל גלשן בהזמנה אישית.
מומלץ בעיקר בחלק העליון של הגלשן, ובעיקר בגלשני קייט/ גלשני גלים לגולשים כבדים.

Carbon stripe:
רצועת קרבון לאורך הגלשן הגלשן תחזק את הגלשן שלכם כנגד שבירות חצי ובנוסף תגרום לו לFlex pattren צפוי יותר.

הקרבון משפר את חוזק ה-Tension בגלשן ולכן ימוקם בדרך כלל בתחתית הגלשן.
*מוסיף מראה אסתטי ומיוחד
*מומלץ בגלשני גלים ללא שדרית/בכל סוגי גלשני הקייט.

לעוד מידע והזמנת קורס קייט סרפינג בחוף פולג בנתניה לעוד מידע על בניית גלשנים בהתאמה אישית, מלאו את הפרטים ​