שיעורי סטרפלס למתקדמים

שיעורי קייט סרפינג גלים וסטרפלס למתקדמים

גולשים על טווין טיפ ורוצים להיפתח גם לסגנונות אחרים? רוצים לדעת איך גלישה על גלשן גלים ללא רצועות מרגישה? ללמוד תרגילים חדשים ואיך לקרוע את הגלים?
מלבד קורס קייט ספרינג למתחילים, אצלי מתקיימים גם שיעורים מיוחדים לגולשי קייט מתקדמים שהחליטו להכניס אספקט נוסף לתוך הגלישה או לגולשי הקייט-גלים שרוצים לזנק לרמה הבאה. בין אם זה סטרפלס פריסטייל או גלישה על הגל.

בשיעור אשלב תיאוריה מעמיקה ובמהלך השיעור אני אגלוש יחד אתכם על מנת לכוון אתכם לטעויות שאתם עושים ועל ידי כך תוכלו להפוך לגולשים טובים יותר.
אז הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה.

איך זה עובד?

השיעור מורכב מתרגול בסך שעתיים וחצי, בשילוב של תיאוריה+גלישה מעשית.

בתחילת השיעור הגולש יציב בפניי את הקושי בשלב שבו הוא נמצא (בין אם זה תרגיל, תמרון או עבודה עם הקייט), נבצע ניתוח בעל פה של אותו שלב ונתכונן לגלישה המעשית.
בגלישה המעשית אני אגלוש מאחוריכם ואצפה בכם מקרוב ובכך אוכל לראות את הנקודות החלשות שצריך לשפר ואסביר מה לעשות כדי להצליח באותו שלב.

*במהלך כל הגלישה המעשית ישנו מכשיר קשר ביני לבין הגולש שבעזרתו אוכל להצביע על הטעויות תוך כדי הגלישה, בנוחות ובמקצועיות.

במהלך הסשן אני אצלם חלקים מסויימים מהגלישה שלכם כדי שבסוף השיעור נוכל לנתח את הבעיה מקרוב ולהצביע על הנקודות החלשות והחזקות. 

אז מה שנשאר זה רק לתאם שיעור ולהתחיל לקרוע את הגלים.

לתיאום, חייגו למספר 050-6544405 או מלאו פרטים בטופס יצירת קשר ואחזור אליכם.

קייט סרפינג
קורס קייטסרף פולג
שיעורי קייט סרפינג
קורס קייטסרפ פולג
קורס קייט סרפינג

לעוד מידע והזמנת קורס קייט סרפינג בחוף פולג בנתניה מלאו את הפרטים